Jarig Jobje

1 november 2014 - Stellenbosch, Zuid-Afrika

01-11-2014

Vandaag mijn B-day.
Nog een keer geprobeerd om een skydive te gaan doen. Om 06:00 zaten we in het busje om richting Mosselbaai te rijden voor de sprong.
Helaas...wolken en veel wind, dus ging weer niet door.
Het mocht de pret niet drukken en we hadden een lekkere lange dag met ook een lekkere lange rit voor de boeg.
Geen echte excursies deze dag, maar lekker op ons gemakkie richting Stellenbosch.
Onderweg veel gestopt en wederom genoten van alle mooie dingen in dit mooie land.
In Franschhoek hebben we nog een kleine wijnproeverij gedaan en daarna snel door naar ons hotel in Stellenbosch, beetje moeiïg zo ondertussen. Lekker bijtijds het mandje in, snurk

1. Marion:
    2 november 2014
    Ja ja, al die avonturen gaan je niet in de koude kleren zitten, niet zo gek dat je nu moeiig bent! Na de vakantie kun je weer uitrusten. Geniet nog lekker deze laatste paar dagen‼️
  2. Saskia:
    Lieve nicht, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Bijzondere omgeving om het te vieren. :)
  3. Esther:
    6 november 2014
    Frannie! veels te laat natuurlijk, maar alsnog gefeliciteerd!! wat een mooie verhalen allemaal!