Plaatjes schieten

1 november 2014 - Oudtshoorn, Zuid-Afrika

31-10-2014

We verlaten ons mooie plekje bij Knysna en gaan richting Oudtshoorn.
Onderweg naar het hotel in Oudshoorn zullen we de Cango Wildlive Ranche bezoeken en de Cango grotten.

De Cango WildlIve Ranche is eigenlijk een beetje een veredelde dierentuin,alleen loop je min of meer in de kooi over een loopbrug.
Ook is het mogelijk om verschillende van de dieren te aaien enzo, natuurlijk moet je daar dan wel weer extra voor betalen. Ook leuk, met een kooi het water in bij de krokodillen.
Dit alles hebben we niet gedaan. Kijken, foto's maken, naar de verhalen luisteren van de gids die rond rondleidde, genieten en vooral veel foto's maken.
Dat is toch wel mijn dingetje deze vakantie, genieten van al het moois en het vast leggen op de gevoelige plaat.

De Cango grotten hadden Henk en ik natuurlijk al eenkeer gedaan, maar... Het blijft mooi mooi mooi!

In de avond hebben wij onze verjaardag gevierd met een lekker dineetje bij een leuk restaurantje in Oudtshoorn, lekker en gezellig
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tessa:
    1 november 2014
    Gefeliciteerd! Bijzondere plek om je verjaardag te vieren. Dikke knuffel xxx