Addo VEEL Olifanten Park

28 oktober 2014 - Addo, Zuid-Afrika

27-10-2014

Vandaag een Birthday Boy! Henk is jarig, hieperdepiep hoera!
Maar, jammer joh niets uitslapen, om 6 uur stond Wayne alweer voor de deur voor onze laatste gamedrive in Kariega. Wel hebben we luidkeels voor hem gezongen, van we gaan nog niet naar huis..... Uhh.... Lang zal hij leven bedoel ik ofcourse!

Ennnnnn daar gingen we weer. Prachtig mooi weer zo op de vroege morgen. Al snel zagen we onze eerste giraffes.
Het was weer super, heerlijk crossen door de natuur, heel veel dieren en lekker bakkie koffie met muffin.

Weer bij het park, gelijk het ontbijt en daar na hop de auto in voor het volgende park het Addo olifanten park.

Onderweg de drie woorden van vandaag
Hijsbak
Deurtrekker
Morssjors

Hercules heeft met ons eigen busje door het park gereden. Heel anders dan het vorige park. Aangelegde wegen en veel begroeiing. Maar al snel zagen we de eerste olifanten. We hebben wel wat andere dieren gezien maar de nadruk lag toch op die grote grijze kolossen. Zooooo gaaf weer.

Lekker gelunched, nog even hapoor (zie blog vorig jaar) gedag gezegd en hop weer verder voor nog meer olifanten. Rond 17:00 uur hielden we het voor gezien en zijn we naar ons schamele verblijf gereden. Wat een narigheid allemaal. Een cottage voor Henk en Anita en moi, enorme balzaal en prachtige badkamer. Miranda en Marcel waren al net zo slecht bedeeld, jammer hoor ;-)

Nog ff hapje eten en dat was het weer, snurk!

1. Esther Ramjiawan:
    28 oktober 2014
    Doe je de dombo's de groetjes van mij.
    Gefeliciteerd nog met henk!
    Ik geniet van je blogs.
  2. Bep:
    28 oktober 2014
    Gefeliciteerd ☺
  3. Marja Vis:
    29 oktober 2014
    Wat heerlijk om jullie verhalen weer te lezen, zo zijn we er toch een beetje bij. Dit keer meer geluk in Addo geloof ik.....
    Genieten jullie maar lekker en schrijf veel!
  4. Marion:
    Geweldig weer‼️
    En wat een prachtige foto's, hij doet 't goed, je nieuwe camera. Goede aanwinst. Blijf nog even genieten, de tweede week...
  5. Betty:
    29 oktober 2014
    Heerlijk om de verhalen te lezen. Ben er dan toch weer een beetje bij. Geniet maar volop en blijf maar veel schrijven ! Hartelijke groetjes aan iedereen, ook de vakantievriendjes van vorig jaar !
  6. Birgitte:
    29 oktober 2014
    OEPS, lees nu pas weer je geweldige verhalen! Alsnog gefeliciteerd met Henkie ;-) Denk dattie evengoed wel een leuke dag heeft gehad zonder mijn felicitatiewensen :-)
    Wat een schitterende foto's weer....heerlijk om te zien!
    Geniet nog lekker met je reisvrienden....ik blijf heerlijk je verhalen lezen en je foto's bekijken; wat een genot!
    Kuzzzz Birgitte
  7. Bert en Irene Krenning:
    9 november 2014
    Ha Frances en Henk,

Leuk hoor, Afrika gaat weer leven!