Met een lach en een traan!

2 november 2014 - Kaapstad, Zuid-Afrika

2-11-2014

Kaappunt

Vandaag de lang verwachtte Kaappunt.

We zijn rechtsom de Kaappunt gereden. Eerst lekker ontbeten in ons hotel in Stellenbosch, in het busje en uurtje later wandelen over de pier.
Koffie drinken bij de Pinguïns en natuurlijk de beessies zelf bezoeken en fotograferen,
Wow, wow en nog es wow. Wat een mooi land is dit toch,

De kust van Zuid Afrika is echt indrukwekkend.
Allereerst zijn we bij de Kaappunt geweest, uhhhh eerst heerlijk gegeten, ofcourse, in restaurant the two Oceans, buiten op het terras, achter glas met uitzicht over zee.

Bij de vuurtoren naar boven gelopen, puf puf. OMG wat een woei, niet normaal we waaide echt bijna van de berg af.

Nog ff Kaap de Goede Hoop, waar het ook zo waaide, de champagne waaide bijna uit glas,
Verder prachtig weer overigens.

De terugweg langs de rechter kant van de Kaappunt was ook weer geweldig.
We hebben vroeg gegeten aan de haven met live music, feestje.

Daarna naar het hotel, daar moesten we effekes wachten omdat de stroom was uitgevallen

Het was de laatste dag van Hercules, snik, de laatste 2 dagen zullen we het zonder hem moeten stellen, zucht :-(
Dank je Hercules, we hebben het super gehad.

Zo en nu snel ons mandje in, morgenochtend moeten we om 04:00 uur klaar staan.