Bootje varen, borreltje drinken....

30 oktober 2014 - Knysna, Zuid-Afrika

30-10-2014

Onze 2e dag in Knysna begon met regen. Toch maar de Featherbed excursie doen.
Met een overvolle boot gingen we het water op. Gelukkig bleef het droog, wel zwaar bewolkt maar daar was mee te leven.

In een tractor met karretjes erachter de prachtige tocht omhoog de berg op.
Boven gekomen, uit de kar en naar beneden lopen. Geweldig wat een prachtige natuur, het was (weer) genieten.

Jammer genoeg werd er niet buiten geluncht, maar ook binnen smaakte het prima

Weer in Kysna aangeland hebben we even geshopt en later nog naar het uitkijkpunt aan de andere kant van de baai. Helaas hebben we het uitzicht in een regenbui moeten beleven. Gelukkig had Hercules een lekker borreltje meegenomen, dat maakte weer een hoop goed.

Morgen richting Oudshoorn!

1. Jolande:
    1 november 2014
    Er is er een jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is Fran
  2. Marion:
    1 november 2014
    Lief meisje van me, van harte gefeliciteerd met je verjaardag daar in dat verre land. Maak er een mooie en byzondere dag van met al je vrienden en reisgenoten daar. XXX
  3. Jaap Jan:
    Frances, lekker genieten!
    Groetjes van allemaal.
    Je bent een echte globetrotter. Leuk om het verslag te lezen, maar is er ook nog ergens een lekker lui strandje voor mij ?
    Ik wird een beetje moe van ( het idee alleen al ) dat rondtrekken.
  4. Frances:
    1 november 2014
    Baie dankie voor de felicitaties allemaal

Jaap Jan, uitrusten kom ik op het werk wel weer doen ;-)
  5. Bep:
    1 november 2014
    Frances, van harte gefeliciteerd.....hopelijk is je dag net zo leuk als vorig jaar....geniet ervan ☺
  6. Tineke:
    1 november 2014
    Lieve frances, gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een leuk feestje van vandaag en GENIET !!!!!!! Ik proost vanavond op je (en op het leven).
    Dikke knuf
  7. Betty:
    1 november 2014
    Van harte Frances ! Hoop dat het een superdag wordt ! Maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan. Groetjes