Alleen gekke en dwazen...

18 oktober 2013 - Hluhluwe, Zuid-Afrika

​We verlaten vadaag Swaziland en gaan op weg naarhet Hluhluwe Reservaat,

Na een half uurtje gereden te hebben stoppen we bij een kaarsenmakerij en nog wat andere ambachtelijke winkeltjes. Shit ik ben er daar toch een partij (voor) gevallen en

had me daar een gat in m'n hand, hihi

Hercules vertelde mij dat zij dat een gat in de portemennee noemen, ik vind dat anatomisch gezien een stuk beter klinken, het resultaat is helaas het zelfde :-)

Daarna haden een gemakkelijkheidspauze, ook een leuke. We wachten op de volgende Afrikaanse uitspraak.

Wijn even op bezoek geweest in een ienie mini klein dorpje, Hercules heeft gevraagd of we even mochten zien hoe zij daar leven en dat mocht. Hij had al rijst en maispap gekocht om aan ze te geven. Heel veel armoede maar hele lieve mensen. Mooi om t zien

De koning van de apen

Bij de grens aangekomen moest André, je zou zeggen de wijste van het stel, ff op de bus schrijven. Wat zeggen ze ook al weer? Alleen gekke en dwazen.....?

Bij het hotel was er bij aankomst een soort rondleiding in een Zuludorp, tenminste zoals het vroeger was. Beetje touristisch maar dat zijn we nu eenmaal, dus wel leuk.
Vanavond gaat de zelfde groep nog zingen en dansen tojdens het eten. Gezellig!

1. Judith:
    21 oktober 2013
    Leuk hoor om te lezen allemaal!
    Zo te lezen en te zien genieten jullie er van!