Baije Dankies

19 oktober 2013 - St Lucia, Kwazulu Natal, Zuid-Afrika

Nog even niet kunnen schrijven, maar komt goed!

natuurlijk wel vast de foto's

leuk al die reacties, we genieten daar met de hele groep van.

Baaie dankies ( dankjullie wel <3)

De ochtend begon met een gamedrive in het Hluhluwe Reservaat, fonetisch sjusluwie, er een beetje bij slissen dan heb je 'm wel ;-)

Onderleiding van Antoon gingen we dit park verkennen. Prachtige bergachtige natuur. Wel een aantal dieren gezien, maar het was erg bewolkt en koud dus de meeste beesies hielden het voor gezien. Jammer, maar desalnietteplus hebben we geweldig (ge)noten

Ik vond vooral de klein giraffe van 6 maanden oud zoooo'n schatje!

Zo'n beetje op het hoogste punt hebben we gepauzeerd. Even wat kiekies geschoten en een kopje kofiie weggewerkt om weer een beetje warm te worden.

Na bijna 4 uur waren we weer terug en stond Hercules weer met een portje en nootjes ons op te wachten. Da's nog es een reisleider die weet wat we nodig hebben.

Weer een pokkuheind rijden en daar was Lucia, daar was een boottocht die wat mij betreft wat tegen viel, maar we hebben wel heftig nijlpaarden gezien,super!

's Avonds met Lida en Frans lekker een Seafood Platter met een lekker wijntje genomen, het leven is goei!

1. Nelie:
    20 oktober 2013
    Ziet er goed uit. Groetjes aan alle bekenden.
    Nelie en Jan Willem
  2. Petra:
    20 oktober 2013
    Een dipje in het weer bij jullie, aan de jassen te zien, hopelijk snel weer wat zonniger ! Leuke foto's weer, we kijken alweer uit naar het volgende reisverhaal :) !
  3. Judith:
    21 oktober 2013
    Jep ziet er inderdaad frisjes uit, dan te bedenken dat het hier morgen 22°C wordt.....
  4. Saskia Westra:
    22 oktober 2013
    Leuk om jullie reis en verhalen te volgen.
    Prachtige foto's hoor. Veel plezier nog allemaal.
    Henk en Saskia
  5. Karin:
    23 oktober 2013
    Gaat goed zo te zien! Ik ben weer zo'n ei die niet snapt dat ik niet steeds gewaarschuwd word als er een nieuw verslag staat, maar inmiddels heb ik door dat je niet door een leeuw opgepeuzeld bent ;) xxx
  6. Marion:
    23 oktober 2013
    Lieve Frances, wat een heerlijke vakantie. Al die dieren die je gezien hebt, en leuk die foto speciaal voor Wenda!
    Ik zie aan de weersvoorspelling op je site dat het nog niet echt warm gaat worden, maar als het maar niet gaat regenen of weer mistig wordt! Lieverd, blijf genieten! Hier gaat alles voorspoedig!
    Liefs, je zusje xxxx