Kopje Koffie ....

13 oktober 2013 - Graskop, Zuid-Afrika

Rustige vlucht, beetje warm in de cabine en ook de stoelen net een beetje te dicht op elkaar. De tijd kruipt voorbij. Echt slapen, mwoahhh nou nee, beetje muziek luisteren. Gelukkig heb ik 6 Gb muziek op de iPad en een zojuist gekochte solaroplader, dus ik hou het nog wel even uit.

Een dame, de rij achter ons, niet. Zij werd plotseling onwel, heel vervelend voor haar en ook niet echt lekker voor de mensen er omheen, brrr.
De stuart en stuardessen waren er snel bij, tot mijn verbazing zei de stuart: "Ik ga eerst even koffie halen" WTF, dacht ik, wat is dat een rare pipo, maar toen hij terug kwam begreep ik het. Hij strooide gemalen koffiebonen over de plek des onheils en gelukkig rook het toen wel wat aangenamer, eigenlijk kreeg ik zelfs wel zin in een bakkie eigenlijk :-)
Met de dame is het weer ok en 'IK GA EERST EVEN KOFFIE HALEN', die, die houden we er in deze vakantie!

Rest van de vlucht, traag, warm, maar wel lekker eten ;-)

Hotel was niet al te luxe, het water koud, lekker bedden

Ontbijtje met de nadruk op 'je' en vandaag een lange busreis. Wat gaat deze dag brengen, ohhhh spannend..

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Grietje:
    14 oktober 2013
    Nou je bent in ieder geval aangekomen. We hebben natuurlijk een tijdsverschil nu. Je hebt niets gemist hier, behalve heeel veel regen. Ik ga ook eerst even koffie halen. Fijne dag!
  2. Judith:
    14 oktober 2013
    Ieuwwwww, als ik zoiets achter me zou hebben zou ik gezellig mee doen vrees ik... :-)
    Nou ja die mooie paarse boompjes maken het weer een beetje goed!