De laatste halte, .....de laatste halte

31 oktober 2013 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Vandaag op weg naar onze laatste halte, Kaapstad.

Maar als eerste, ....vanmorgen om 9:00 uur, wijn en kaasjes proeven.

Bar lekker was dat, alleen de rest van de dag zo duf als een konijn, dat kon je aan zien komen natuurlijk.

Daarna verder naar Kaapstad. K * T weer, weer.

Regen, grauw en regen. De Tafelberg was gesloten voor publiek, 0 zicht. Dus heeft de bus een beetje door Kaapstad gereden, terwijl Hercules ons allerlei wetenswaardigheden vertelde.

Uiteindelijk, smachtend naar koffie, zijn we bij het Waterfront (de vroegere haven) gedumpt. Daar is een joekel van een winkelcentrum. Het winkelen komt me zo ondertussen m'n strot uit, maar we liepen in iedergeval droog ennnn,.... ik heb eindelijk Sushi gegeten, héérlijk!

In hotel aangekomen bleken we een mooie kamer voor 2 nachten te hebben. Direct maar even de koffer leeghalen om te reorganiseren voor de terugreis.

Mensen die mij een beetje kennen zullen zich ondertussen wel afvragen of ik nog niets kwijt of vergeten ben. Nou ik kan jullie gerust stellen, ik ben nog steeds de zelfde oude ik en ben van alles kwijt. Zo merkte ik dat ik al 2 dagen geleden een broek en shirt heb laten hangen in een hotel. En zo ben ik de afgelopen weken nog wel wat meer spulletjes armer. Grrrrrrr stomme ik.

Morgen een drukke dag. Het wordt een zeer bijzondere verjaardag denk ik :-)

1. Marion:
    31 oktober 2013
    Lieve Frances, je zei het zelf: JARIG!
    Er zijn er al een aantal van jullie reisgezelschap voor gegaan. Maar nu ben jij dan eindelijk aan de beurt!
    Heeeeel hartelijk gefeliciteerd en een hele gezellige dag!
    Ook mama wilt jou graag feliciteren, ze vind het jammer dat ze het zelf niet kan, maar ach, zo kan het ook.
    Veel plezier!
  2. Frances:
    1 november 2013
    Baie Dankies lieve mama en zusje xxxx
  3. Jolande:
    1 november 2013
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Fran. Maak er een mooie memorabele dag van.
    Dikke kus, Jootje
  4. Diana:
    1 november 2013
    Jaaaa.... vandaag is de dag!! Van harte gefeliciteerd!! Maak er een gezellig dag van!!
    Liefs van ons!
  5. Birgitte:
    1 november 2013
    Heppie burstdee toe joe, Heppie burstdee toe joe, Heppie burstdee ....lieve Frances....Heppie burstdee toe joe!
    Hele leuke verjaardag daar in het verre land! Dikke kus van Pascal en mij xxx
  6. Saskia:
    Gefeliciteerd!!!! Liefs, Saskia
  7. Marianne:
    1 november 2013
    Hieperdepiep: van harte met je verjaardag!
    Wat een mooie plek om het te vieren. Maak er een fijne dag van, en op naar een geweldig jaar. Begin is in ieder geval goed!
  8. Esther Ramjiawan:
    1 november 2013
    Van harte gefeliciteerd! Ligt als goed is bij thuiskomt een kaart op je te wachten! :-) Geniet er nog maar even van ;-) Maar komt vast goed!
  9. Kees van Duijne:
    Gefeliciteerd! :)
    Wel apart zo'n verjaardag in het buitenland... heb je het nog een beetje geheim gehouden of stonden ze vanmorgen allemaal voor je deur te zingen? :P