B-day!

1 november 2013 - Kaap De Goede Hoop, Zuid-Afrika

Vandaag was het mijn verjaardag. Een drukke verjaardag!

Allereerst gingen we in een boot de zee op om naar de zeehondenrots te gaan kijken. Lekker schommelen weer, maar gelukkig heeft iedereen het binnen gehouden ;-)

Het barstte daar van die beesten dus we konden volop plaatjes schieten.

De volgende activiteit was een busrit helemaal naar het meest zuidelijke puntje van de Kaap de Goede Hoop. De plek waar de 2 oceanen, de Indische oceaan met warme stroom en de Atlantische met de koude stroom, elkaar ontmoeten.

De weg er naar toe was echt prachtig, wat een natuur en wat een uitzichting....WOW!

Op de kaappunt aangekomen hebben we eerst een groepsfoto gemaakt en daarna dubbel feest vanwege de aankomst op zuidelijkste puntje en ofcourse voor mijn verjaardag. Ik had lekkere port met kaasjes gekocht, smullen.

Daarna nog naar cape light, waar de vuurtoren staat. Daar echt héérlijk gelunched en een wijntje. Het werd al gezelliger en gezelliger :-)

Op de terugweg zijn we nog langs de penguins geweest , daarna weer richting hotel.

's avonds was het afscheidsdiner. Leuk restaurant met prachtig geklede dames, zang en dans tussendoor en heerlijk Afrikaans eten. Toen het personeel ook nog met een drankje voor mij kwamen en luidkeels happy birthday zongen, kon mijn dag natuurlijk helemaal niet meer stuk.

Het was een echte Happy Birthday!

1. Marion:
    2 november 2013
    Fijn dat je zo genoten hebt deze byzondere dag! En dan nu.... hup naar huis......! Zie je snel