Het was lekker!

15 oktober 2013 - Kruger National Park, Zuid-Afrika

De 2e dag in het Kruger Nationaal Park. Vandaag heette onze rancher Ed. Directe afstammeling van de eerste Nederlandse bewoners van Kaapstad. Hij wist veel te vertellen en te vinden, wel was hij wat ongeduldiger dan Dominique gisteren. Niet heel veel te melden, veel beessies gezien en prachtig weer!

Bij terugkomst stond Hercules al op ons te wachten met een drankje en wat nootjes!

Het was lekker! (op z'n Afrikaans gezegd)

1. Marianne:
    Ha Fran,
    Het ziet er prachtig uit! Zit mee te genieten vanuit een NAT en koud landje.
    BTW: azijn is heerlijk : )
  2. Jolande:
    Wow, mooie foto's
  3. Tineke:
    16 oktober 2013
    Hoi frances. Wat een prachtige foto's. Haast niet voor te stellen, dat jij ze zelf gemaakt hebt. Dat je zo dichtbij kunt komen. Geweldig zeg.
  4. Diana:
    16 oktober 2013
    Al die streepjes...nu de stipjes nog ;-) Veel plezier maar weer!!!
  5. Petra:
    Hallo !

Wij kregen de link door van paps en mams (Henk en Bep), wat ontzettend leuk dat we zo mee kunnen 'reizen' met jullie ! We volgen jullie op de voet :) !

Hier in Nederland is de afgelopen dagen meer dan een half IJsselmeer aan water naar beneden gekomen, stuur dus vooral zonnestraaltjes middels foto's en berichten deze kant op ;).

Hartelijke groeten, Petra
  6. Kees van Duijne:
    16 oktober 2013
    Zuid Afrika was een van mijn eerste reizen... heeft nog steeds een speciaal plekje. Echt een prachtig land, de mooie natuurparken in het noorden en Kaapstad is ook heel erg leuk! Hoop dat je er zo van geniet als ik destijds :)
  7. Judith:
    16 oktober 2013
    Prachtige foto's! Die beesten zijn die gekke toeristen zeker wel gewend? Ze poseren zo mooi voor jullie...
  8. Esther Ramjiawan:
    18 oktober 2013
    Wat een gave foto's! Ik had best in je koffer gepast toch ;-)