De grote of de kleine vijf?

14 oktober 2013 - Kruger National Park, Zuid-Afrika

Vandaag eindelijk, het Krugerpark.
We gingen op safari in een open auto's 2 x 10 personen. Helaas was er voor Henk en mij alleen nog maar plaats naast de chauffeur, henk bij de een en ik bij de ander.
Nonproblem, leuke chauffeur, ja een meisje moet wat af en toe. Ik kon niet alles even goed zien als de anderen maar Dominique deed z'n uiterste best, zodat ik toch nog redelijke foto's kon maken.
Van alles gezien, Giraffes, Buffels, Neushoorns, nou ja... Van alles dus, met als hoogtepunt de leeuwen, supervet.

Morgenochtend, heullll vroeg gaan we nog een keer, ik ben er dus nog niet over uit gepraat, hihi

Mooi hotel en huisje met huiskamer en 2 slaapkamers. Ja mams, we slapen apart, hahahahaha

My Ass!

1. Wendy:
    15 oktober 2013
    Jee Frances, wat een avontuur! Kijk uit dat je niet opgegeten wordt... door de chauffeur. ;) Veel plezier en geniet geniet!!!! =D X
  2. Wenda Calis:
    15 oktober 2013
    Wat vet dat je al zoveel dieren heb kunnen bewonderen. Mooie foto's ook. Maaruh 1 vraagje... Waar is de olifant;) hihi x
  3. Paulien:
    15 oktober 2013
    Hey Frances, wat heerlijk genieten daar he. Eindelijk ben je er dan belandt. Mooie foto's maken, kom ik ze snel bewonderen! Veel plezier en geniet!
  4. Miranda:
    15 oktober 2013
    Het Frances, zo te lezen en te zien op de mooie plaatjes die je gemaakt hebt is het echt genieten!!! Geniet ervan je hebt het meer dan verdient!!
  5. Bert Minten:
    15 oktober 2013
    Leuk om te lezen, roept herinneringen op. Ik ga daarom maar weer eens naar Thailand a.s. donderdag. Veel plezier nog daar in Zuid-Africa. Frances, doe ook de groeten aan Henk. Bert
  6. Birgitte:
    15 oktober 2013
    Gaaf! Ziet er echt geweldig uit allemaal....ook die prachtige dieren zo goed op de foto gezet....dat wil ik toch ook nog eens meemaken hoor! Geniet nog maar lekker van alles om je heen. Xxx
  7. Judith:
    16 oktober 2013
    Gek dat ik dit ga zeggen maarre.... mooie kont! Supergaaf die beessies!

Ennu Bert, veel plezier weer in Thailand!
  8. Esther Ramjiawan:
    18 oktober 2013