Papwiel en Tafelberg

23 oktober 2014 - Kaapstad, Zuid-Afrika

22-10-2014

Na een rustige nacht, beetje waken, beetje slapen zijn we toch nog redelijk op tijd geland.

Alles ging snel en soepel. Iedereen op de luchthaven erg vriendelijk.
Tja en toen waren we er dus.
Hercules stond ons op te wachten, héérlijk om hem weer te zien!

We zijn direct doorgereden naar de Tafelberg en gelukkig begon de bewolking steeds meer weg te trekken en zagen we de Tafelberg goed liggen.
Bij parkeren, oeps ongelukje, ff tjekken, ja hoor een papwiel, niet blij. Een heel gedoe de verzekering vereist dat eerst de politie een procesverbaal opmaakt en daarna kon het wiel pas vervangen worden. Maar DAAR hadden WIJ geen last van. Lekker naar boven, prachtig warm weer, lekker buiten lunchen en een heerlijke wandeling gemaakt over de Tafelberg.

De vakantie is begonnen!

1. Jolande:
    23 oktober 2014
    Dat klinkt als weer heel erg genieten Fran :-)
  2. Betty:
    Geweldig om dit te lezen : memories ! Heel fijn om meegenomen te worden op jullie reis. Gr. Betty
  3. Bert en Irene Krenning:
    23 oktober 2014
    Ha Frances,
    Geweldig weer in Zuid Afrika. We gaan jullie zeker volgen want met veel plezier denken we terug aan de reis van vorig jaar. En nu de Tafelberg: herkenbaar!
    Doe de groeten aan Henk en natuurlijk ook aan Hercules.
    Geniet , geniet en geniet, meer kunnen we jullie niet wensen.
    hartelijke groet,
    Bert en Irene
  4. Esther Ramjiawan:
    26 oktober 2014
    Heerlijk weer om je verslagen te lezen.