Spoedritteldit

22 oktober 2013 - Lesotho, Lesotho

Op weg naar Lesotho (fonetisch lesoetoe),  weer een stukje rijden. Voordat we bij Lesotho aankomen moeten we door de provincie Vrijstaat. De hele weg was bergachtig en in het plaatsje Clarence gingen we even koffie drinken.

De weg was zo bar dat er een band lek is geraakt, maar zoals Hercules zo mooi zegt, had de bus gelukkig nog 4 stijve wielen en konden we gewoon doorrijden tot Clarence.

In dit plaatsje hebben we nog een datakaartje gekocht in de hoop dat we in Lesotho hiermee toch de blog nog konden updaten, maar helaas, geen berereik, dus eventjes offline!

Verder op weg maar weer. Werkelijk een prachtige route, genieten, beetje slapen en dan weer genieten.

In Lesotho hebben we eersteen goede weg, maar opeens houdt dat op en is het hobbelen geblazen. Maar we zijn er gekomen. Over zandwegen, gewone weg, wegen met veel drempels ( in Afrika noemen ze dat Spoedwallen, de ribbels worden Spoedritteldit genoemd)

Pffff eindelijk bij het hotel, we dachten eigenlijk dat het niets meer zou worden, maar toch een eenvoudig hotel in een prachtige omgeving.