BirthdayBoy

27 oktober 2013 - Plettenberg Bay, Zuid-Afrika

Om 6 uur vanmorgen zaten we in de startblokken. Helaas, boottocht ging niet door, dus nog een uurtje omdraaien.

Na een schamel ontbijtje zijn we richting Knysna gereden. Een prachtige plek aan de zee waar ook 2 rivieren naast elkaar op uitmonden.

Weer grote tegenstellingen tussen rijk en arm, maar de zwarte mensen die in de township wonen hebben wel het aller mooiste uitzicht. Ik heb een man gesproken die daar woont en die begon helemaal te stralen toen hij vertelde dat hij daar woonde.

In de ochtend konden we daar lekker rond wandelen, kopje koffie, shopjes, nog een kopje koffie en nog meer shopjes

Toen was de tijd aangebroken om aan onze excursie te beginnen. We gingen met een bootje naar het schiereiland aan de featherbed bay. Hier kregen we eerst een geweldige lunch en daarna gingen we met een tractor met 3 aanhangwagens vol touristen de berg op. Wat een geweldige natuur en uitzicht. WOW!

Boven gekomen konden we naar beneden lopen of met de tractor terug. Ik heb voor de laatse optie gekozen en Henk ging lopen. We zijn 'dead slow' naar beneden gereden zodat we volop van de omgeving konden genieten en mooie plaatjes schieten.

Niet vergeten, natuurlijk, dat het vandaag Henk z'n verjaardag was. Hij werd getrakteerd op prachtig weer, schitterend gezang en diverse klapzoenen, bofkont. Hij was echt een jarig jobje vandaag :-)

1. Esther:
    28 oktober 2013
    Frannie, Wat leuk om alle verhalen te lezen en wat een schitterende foto's! X
  2. Jolande:
    28 oktober 2013
    Zo te lezen shop je je helemaal suf Fran
  3. Marion:
    28 oktober 2013
    Henk, gefeliciteerd! Wat top om je verjaardag op vakantie te vieren!
    En Frances, ik zag net het filmpje op FaceBook! Wat geweldig! Het leek alleen niet al te comfortabel