Valley of Desillusion

24 oktober 2013 - Graaff-Reinet, Zuid-Afrika

Ons bezoek aan het prachtige Lesotho zit er weer op. Weer 2 stempels in ons paspoort en we zijn weer in Zuid Afrika in Vrijstaat.

Onze lunch zal in Burgersdorp zijn. Echt een heel leuk restarantje MET winkeltje. Niet specifiek Zuid Afrikaans, maar toch heel leuk, lekker en gezellig.

Hop de bus weer in tot we bij Graaff-Reinet aankomen. Lijkt een beetje conservatief dorp/stadje. Veel historie een leuk hotel en mooi verhalen over een drankje dat de Witte Hond heet. Het kwam er eigenlijk op neer dat ie heeeellll veeeellll alcohol bevatte welke we in een keer achterover moesten slasn anders kregen we geen toetje. Maakte mij niet uit, maar de rest vd groep wel natuurlijk, vreetzakken ;-)

'S middag gingen we een bezoek asn de vallei van de verlatenheid brengen. Mooi nattur, prachtige rotspartijen met als hoogtepunt erbn prachtige ongeevenaarde zonsindergang.

Pech voor ons, zwaar bewolkt met onweer, geen zonsondergang. Wel een foto van Hercules, die hij vorig jaar gemaakt heeft. Om ons ff lekker te maken. Snik!

dit hebben we NIET gezien!

Zonsondergang in valley of desolation